Fibromyalgie Massage

Wat is Fibromyalgie Massage?

Pijnlijk bindweefsel en spieren, vermoeidheid, moeite met bewegen of reumatische klachten? De Fibromyalgie massage vermindert de pijn en geeft een blij gevoel.

Fibromyalgie massage is een therapeutische massage die de pijn kan verlichten. Tijdens deze massage worden de spieren lichtjes opgerekt en weer soepel gemaakt. Door de massage maakt het lichaam zelf endorfine en serotonine aan. Endorfine vermindert de pijn en serotonine geeft je een blij gevoel.

Wat zijn de positieve effecten van een Fibromyalgie massage?

• Rust brengen tussen lichaam en geest,
  • Stress en pijn te verminderen,
  • Verbetering van de bewegelijkheid,
  • Verlichting van spierkrampen,
  • Meer zuurstof in de spieren krijgen, waardoor minder verzuring optreed,
  • Bevorderen van de slaap,
  • Vrijgeven van de natuurlijke pijnstiller-endorfine.

Fibromyalgie betekent letterlijk pijn in bindweefsel en spieren. Mensen met Fibromyalgie leven met pijn, stijfheid, vermoeidheid en bewegen is vaak moeilijk en geeft beperkingen. Ook kunnen er klachten optreden als slapeloosheid, depressiviteit, concentratiestoornissen en darmklachten.

Meerder massages binnen een bepaalde tijd kan veel verlichting geven waardoor pijnklachten verminderen en je beter slaapt.

Heb je genoeg van de pijn en stijfheid en wil je weten wat een Fibromyalgie massage voor jou kan doen, neem dan contact met mij op.