Producten

Verkoop producten

Ter ondersteuning van de massages kunt u de volgende producten bestellen:

• Producten op basis van magnesium
    • Magnesium olie
    • Magnesium sport gel
    • Magnesium vlokken voor een voetbad
  • F.I.T. sportbalsem
  • Zuiveringszout

Producten op basis van magnesium

De magnesium producten zijn van Zechsal. Het magnesium van Zechsal is natuurlijk, zuiver en krachtig. Dit zijn hoogwaardige producten die een goede aanvulling zijn naast een gezond voedingspatroon. Magnesium ondersteunt het energieniveau, de spieren en botten. Het is een mineraal dat belangrijk is voor lichaam en geest. Het heeft invloed op de ontspanning van spieren. Bij een te lage hoeveelheid magnesium in het lichaam, kunnen spieren niet goed ontspannen.

Magnesium olie.

Deze olie is de hoogste geconcentreerde vloeibare vorm van magnesiumchloride, opgelost in water. Het voelt olieachtig aan en wordt snel door de huid opgenomen. De magnesiumolie wordt gebuikt bij:  klachten als stress, huidproblemen, pijnlijke spieren en gewrichten.

Magnesium sport gel.

De sportgel zorgt voor soepele spieren, voorkomt spierpijn, zorgt voor een sneller herstel na sporten of bij een blessure. Ook bij spierkrampen werkt het om de spieren te ontspannen.

Magnesium vlokken voor een voetbad

Voeten nemen makkelijk magnesium op. Een voetbad met magnesiumvlokken voert afvalstoffen af en is heerlijk voor het slapen gaan.

FIT sportbalsem

Deze balsem is geschikt voor de actieve sporter, voor een sneller herstel bij blessures of kneuzingen. De diepte werking is direct merkbaar en gedurende een lange periode. Is makkelijk aan te brengen en in te wrijven.

De sportbalsem is geschikt voor de volgende doeleinden; Voor, tijdens of na actieve inspanning, blessures, artritis, spierpijn, gewrichtspijn, slijmbeursontsteking, overbelaste spieren en verstuikingen, peesontstekingen, ischialgiepijn (zenuwpijn),  carpaal tunnel syndroom en fibromyalgiepijnen.

Zuiveringszout

Zuiveringszout bestaat uit Natriumbicarbonaat, en zuivert daarmee ons lichaam. Het ontzuurt en voert afvalstoffen af.

Kan gebruikt worden in een voetbad.  Ideaal om te combineren met Magnesium vlokken.

Wil je iets bestellen of meer informatie welke producten er nog meer zijn, neem gerust contact met mij op.